Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Армія

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Інженерія програмного забеспечення

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет “Львівська політехніка”  Курсова робота З дисципліни: «Програмування, частина 4. Інженерія програмного забезпечення» На тему «Армія» Львів 2010 Зміст Вступ 3 Завдання 5 1. Вибір життєвого циклу 6 2. Аналіз аналогів 7 3.Моделювання системної архітектури засобами UML 3.1. Аналіз предметної галузі 8 3.2. Розробка архітектури програмного забезпечення 19 4. Тестування програмного забезпечення 18 4.1.Теоретична частина 20 4.2.Тестування "чорної скриньки" 22 4.3.Тестування "білої скриньки" 23 4.4.Перевірка на модель 26 4.5.Тестування на відмову 27 Висновок 28 Список літератури 29 Додаток А Вступ При розробці системи для армії була використана уніфікована мова моделювання UML. Мова UML є інструментом візуального моделювання систем, тому основним засобом її використання вважаються діаграми. Кожна з діаграм віддзеркалює певний аспект системи, а вся множина діаграм - становить структурну основу проекту. Обєктно-орієнтована методологія опирається на систему діаграм – одиничних описів фрагментів системи. Різні типи діаграм відображають різні аспекти системи. У кожній діаграми є своя мета і своя аудиторія. Моделювання здійснюється як «порівнений спуск» від концептуальної моделі до логічної, а потім до фізичної моделі програмної системи. В UML інтегровані різноманітні відомі засоби візуального моделювання, які добре зарекомендували себе на практиці, зокрема, забезпечується можливість опису двох визначальних видів об'єктних моделей: структурних (або статичних) моделей – описується структура сутностей системи, включаючи класи, інтерфейси, відношення, атрибути; моделей поведінки (або динамічних моделей) – описується поведінка (функціонування) об'єктів системи, включаючи методи, взаємодію, процес зміни станів окремих компонент чи всієї системи. Надати користувачу засоби візуального моделювання систем різного призначення з акцентацією на можливості їх розробки та отримання документації. (UML містить як абстрактні конструкції для представлення моделей, так і цілком конкретні, які дозволяють описувати деталі реалізації програмних систем). Забезпечити користувачів засобами розширення та специфікації з метою більш точного опису конкретних предметних областей. (Хоча у більшості випадків для побудови моделей цілком достатньо базових конструкцій UML, все ж в UML уведено механізм розширення базових понять. Крім того, можлива спеціалізація базових понять, шляхом доповнення останніх новими атрибутами чи властивостями). Підтримувати таку специфікацію моделей, яка, з одного боку, була б незалежною від конкретних мов програмування і, з іншого боку, забезпечувала б потенційні можливості реалізації у таких мовах. Діаграма UML – це зображення у вигляді графа з вершинами (сутностями) і ребрами (відношеннями). Основна мета діаграм – візуалізація архітектури розроблюваної системи з різних точок зору. Діаграма – деякий зріз системи. Звичайно діаграми дають згорнуте представлення елементів, із яких складається розроблювана система. При цьому один і той самий елемент може бути присутнім у декількох (а іноді й в усіх) діаграмах. При візуальному моделюванні з UML використовуються вісім видів діаграм, кожна з яких може містити елементи певного типу. Типи можливих елементів і Діаграми прецедентів або діаграми використання (use case diagrams). Такі діаграми описують функціональність, яка буде надаватись користувачам системи, котра проектується. Представляються шляхом використання прецедентів та акторів, а також відношень між ними. Набір усіх прецедентів діаграми фактично визначає функціональні вимоги, за допомогою яких може бути сформульоване технічне завдання. Діаграми класів (class diagrams) описують статичну структуру класів. Дозволяють (на концептуальному рівні) формувати "словник предметної області" та (на рівні специфікацій і рівні реалізацій) визначати структуру класів у програмній реалізації системи. Можуть використовуватись для генерації каркасного програмного коду (в реальній м...
Антиботан аватар за замовчуванням

06.03.2013 23:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини